hirdetés
ÜDVÖZÖLJÜK A TOBACCO SZAKLAP HONLAPJÁN!
Oldalunkon a Nemzeti Dohányboltok számára készülő tartalmak olvashatók.
2021. november. 28., vasárnap - Stefánia.
hirdetés

Együttműködés

Januártól a Borsodi Sörgyár forgalmazza a Guinnesst Magyarországon

A Diageo együttműködésre lép a Molson Coors vállalattal a sörportfóliójának magyarországi értékesítése céljából.

A Diageo, a világ vezető prémium italgyártó vállalata, a Johnnie Walker, a Smirnoff és a Guinness gyártója bejelentette együttműködését a Molson Coors Beverage Companyhoz tartozó Borsodi Sörgyárral, a Diageo sörportfoliójának magyarországi forgalmazásáról 2022. január 1-től – közölte a két vállalat.

A Diageo számára a Molson Coorsszal való stratégiai partnerség elősegíti a Guinness, a Kilkenny és a Hop House 13 Lager márkák további terjeszkedését a magyar sörpiacon a Borsodi Sörgyár kereskedelmi és vendéglátóipari értékesítési csatornáiban való stabil jelenlétével.

Örömmel jelentjük be új partnerségünket a Molson Coorsszal Kelet-Európában. Folyamatosan fejlesztjük a piacra jutási stratégiánkat, és úgy véljük, hogy ez az együttműködés segít nekünk abban, hogy jelentősen növeljük sörmárkáink elérhetőségét. Alig várjuk azokat a lehetőségeket és a növekedést, amelyet a Molson Coorsszal közösen érhetünk el Magyarországon márkáinkkal és jövőbeli innovációinkkal”

– mondta Michael Holm, a Diageo kelet-európai piacokért felelős ügyvezető igazgatója.

Fotó: Adobe Stock

A Molson Coors üdvözli a tradicionális márkákat magyarországi sörportfóliójában.

„Olyan módon szeretnénk bővíteni portfóliónkat, amely lehetővé teszi számunkra, hogy prémium termékekkel gazdagítsuk a vevőink számára a kínálatunkat, új területekre lépjünk be, és olyan partnereket találjunk, akik ugyanazon értékek mentén működnek, mint a Molson Coors, amelyek a minőségben, a szaktudásban és a hagyományokban gyökereznek. Nagyon izgatottak és büszkék vagyunk, hogy a Diageo e három ikonikus globális márkáját Magyarországon forgalmazhatjuk. Folytatjuk a prémium minőségű termékekbe való befektetést, és kihasználjuk országos értékesítési hálózatunk előnyeit, hogy a Guinness, a Kilkenny és a Hop House 13 söröket, amelyek tökéletesen kiegészítik nagyszerű portfóliónkat, országszerte közelebb hozzuk a sörkedvelőkhöz”

– mondta Szergej Jeszkov, a Molson Coors Beverage Company közép- és kelet-európai régiójának igazgatója.

A Guinness egy sötét, ír, száraz stout (fekete sör), amely Arthur Guinness sörfőzdéjében, a dublini St. James’s Gate-ben, Írországban született 1759-ben. A világ egyik legsikeresebb alkoholmárkája, amelyet közel 50 országban főznek, és több mint 120 országban kapható. A Kilkenny egy nitrogénnel dúsított ír vörös sör a Guinness készítőitől, amely az írországi Kilkenny-ből származik. A Kilkenny elsődleges piaca Írország, de a sör az ország határain túl is nagyon népszerűvé vált. A Hop House 13 Lager egy duplakomlós világos sör, amely 100%-ban Írországban termesztett árpamalátából, a jellegzetes Guinness élesztőből, valamint ausztrál és amerikai komlók keverékéből készül. A felszínen friss, az alján pedig összetett.

2022. január 1-től a Guinness, a Kilkenny és a Hop House 13 mellett a Borsodi Sörgyár által forgalmazott kedvelt márkák, mint például a népszerű Borsodi továbbra is elérhető lesz a fogyasztók számára a magyarországi kereskedelmi és vendéglátóipari helyeken.

(forrás: Sajtóközlemény)
hirdetés
hirdetés