hirdetés
2018. augusztus. 20., hétfő - ALKOTMÁNY ÜNN., István.
hirdetés

Nagy Employer Branding Nap

Részletes program hamarosan!
2018. november 15.

Időpont:
2018. november. 15. 09:00
Helyszín:
Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.)

5 hiba, amit semmiképp se kövess el - avagy az employer branding alapszabályai konferencia + rapid randi.

Ízelitő a témáinkból:

  • Sikeres employer branding kampányok kulisszatitkai
  • Miért fontos valódi értékekre alapozni az üzenetet?
  • Mennyire volt hatékony a kampányom? Olvassunk az adatokból!
  • Külföldi és magyar esettanulmányok
  • Az X generáció ki tudja találni, hogy mire vevő az Y és Z generáció?
  • Párhuzamok és különbségek az employer branding és a fogyasztói kampány között
  • HR service design/munkavállalói élmény tervezése 
  • Mit tud ajánlani egy nagy vállalat a szabadságra vágyó tehetségek számára?

Kerekasztal beszélgetés: multinál dolgozó és szabadúszó fiatalokkal beszélgetünk arról, hogy ők miért mennek vs. nem mennek el kötött állásba, és milyen üzenetek tudják vagy nem tudják megfogni őket.

Hozd el a problémád, megoldjuk! Milyen szolgáltatókkal találkozhatnak a rapid randi keretén belül:

  • Employer brandingre szakosodott ügynökségek
  • Közösségi média kampány szakértők
  • Piackutató

Részletesebb program hamarosan!

Időpont: 2018. november 15.

Helyszín: Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.)

Részvételi díj:
Early Bird jelentkezés október 12-ig: 36 900 Ft + áfa / fő
Teljes árú részvételi díj október 13-tól: 43 900 Ft + áfa / fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől (október 13-tól): 36 900 Ft + áfa /fő

RAPID RANDI 

Célja:
Különböző termékeket/szolgáltatásokat nyújtó nagyvállalatok HR vezetői és ügynökségek ismerkedése játékos úton Rapid Randi-szerűen

Módszer:
A Rapid Randi során 4 nagy vállalat hr vezetői rövid brief-et készítenek, melyre az egymás után forgószínpad-szerűen hozzájuk érkező ügynökségek gyors választ/megoldási tervet adnak

Előnye:
Személyes találkozási lehetőség, gondolkodásmód megértése

Eddigi sikerek:
A korábbi szakmai Rapid Randik alapján több megbízó-ügynökség kapcsolat alakult ki, illetve számos tendermeghívás történt.

Rapid Randi részvétel:
Egy HR szolgáltatótól 3-4 fő

Részvételi díj:
A konferencia részvételi díja + 4900 Ft + áfa / cég

Jelentkezés a Rapid Randira:
A jelentkezéshez x-el jelölje be a Rapid Randi címszó melletti négyzetet a jelentkezési lapon!

További információk a Rapid Randiról:
Balla Anita, balla.anita@pphmedia.hu, 06 1 430 4591

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre, majd kitöltve juttassa vissza a szervezőknek a szebek.rita@pphmedia.hu e-mail címre!

Letöltöm a jelentkezési lapot! 

 

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

Szebek Rita
szebek.rita@pphmedia.hu
06 1 430 4568

Szponzoráció:

Balla Anita
balla.anita@pphmedia.hu
06 1 430 4591

 

Időpont: 2018.11.15.
Helyszín: Hatszín Teátrum (1066 Budapest, Jókai u. 6.) 

Részvételi díj:
Early Bird jelentkezés október 12-ig: 36 900 Ft + áfa / fő
Teljes árú részvételi díj október 13-tól: 43 900 Ft + áfa / fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől (október 13-tól): 36 900 Ft + áfa /fő

RAPID RANDI 

Célja:
Különböző termékeket/szolgáltatásokat nyújtó nagyvállalatok HR vezetői és ügynökségek ismerkedése játékos úton Rapid Randi-szerűen

Módszer:
A Rapid Randi során 4 nagy vállalat hr vezetői rövid brief-et készítenek, melyre az egymás után forgószínpad-szerűen hozzájuk érkező ügynökségek gyors választ/megoldási tervet adnak

Előnye:
Személyes találkozási lehetőség, gondolkodásmód megértése

Eddigi sikerek:
A korábbi szakmai Rapid Randik alapján több megbízó-ügynökség kapcsolat alakult ki, illetve számos tendermeghívás történt.

Rapid Randi részvétel:
Egy HR szolgáltatótól 3-4 fő

Részvételi díj:
A konferencia részvételi díja + 4900 Ft + áfa / cég

Jelentkezés a Rapid Randira: 
A jelentkezéshez x-el jelölje be a Rapid Randi címszó melletti négyzetet a jelentkezési lapon!

További információk a Rapid Randiról: 
Balla Anitaballa.anita@pphmedia.hu, 06 1 430 4591

 

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre, majd kitöltve juttassa vissza a szervezőknek a szebek.rita@pphmedia.hu e-mail címre!

Letöltöm a jelentkezési lapot!

 

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles)

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

hirdetés
hirdetés