hirdetés
2017. november. 18., szombat - Jenő.
hirdetés

Közösségi terepszemle - Influencer nélkül nem megy?

#influencer
#vlogger
#z-generáció
#social media

Workshop október 11-én.

Időpont:
2017. október. 11. 12:30
Helyszín:
Premier Kultcafé (1085 Budapest, Üllői út 2-4.)

Azokat a marketinges és kommunikációs szakembereket várjuk, akik keresik az utat a Z-generáció megszólítására, és akik kíváncsiak a social media legújabb trendjeire.

12:30 - 13:00
Regisztráció

13:05 - 13:30 Képernyőváltás – Hol a Z-generáció?
Árok Bianka, SAKKOM Interaktív ügyfélkapcsolati igazgató

  • Hol tartunk most? Mi megy és mi nem a közösségi csatornákon?
  • Melyik célcsoportot hol és hogyan lehet elérni?
  • Hova tovább? Leáldozott a Facebooknak, már az Instagram is a múlté?

13:35 - 13:55 Influencer nélkül nem megy? – Mit mondanak a marketingesek
Kozarek Andrea, SAKKOM Interaktív szakmai igazgató

Megbízók, ügynökségek körében végzett influencer kutatás eredményei

  • Vállalati és ügyféloldali tapasztalatok influencer kampányokról
  • Mit és hogyan csinálunk most?

14:00 - 14:30 Best practice – Pepsi kampány esettanulmány
Buzder-Lantos Nikoletta, marketing vezető, FÁÜ ZRt. (PepsiCo)

14:30 - 14:45 Kávészünet

14:45 - 15:05 Tippelés helyett tények – mit mond magáról a Z-generáció
Baittrok Borbála, a Gemius kutatási vezetője

Fiatalok körében végzett influencer kutatás eredményei

  • 10-29 évesek médiafogyasztása, YouTube vs. tévé
  • Milyen tartalmat fogyasztanak, milyen eszközről és mennyit?
  • Vloggerek viszonya a rajongókhoz vs. rajongók viszonya a kedvenc vloggerjeikhez

15:10 - 15:40 Így lett a cserebogár!
Árok Bianka, SAKKOM Interaktív ügyfélkapcsolati igazgató

Influencerek körében végzett felmérés eredményei

  • Az eredményes kampány összetevői az influencerek szemszögéből
  • Tippek, tények hatékony együttműködésekhez

15:40 - 15:55 Kávészünet

15:55 - 16:30 Menő, de meg is éri? –  Eredmények az influencer hype mögött
Kozarek Andrea, SAKKOM Interaktív

  • Mi éri meg és mi nem?
  • Hogyan és miben mérhető a kampányhatékonyság?
  • Hogyan válasszuk ki az influencereket?
  • Márka nagykövettől a szponzorált posztig: mennyire vonjuk be a kommunikációba az influencert?

16:35 - 17:05 Mit lehet és mit nem? Mit érdemes?
Szabó Gergő, Special Effects Media, vezérigazgató és társalapító

  • Influencerekkel való együttműködés
  • Szabályok és tartalomjogi helyzet

17:10 - 17:45 Kerekasztal-beszélgetés
Résztvevők: Dancsó Péter, Csecse Attila, Szabó Gergő


A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre!

Közösségi terepszemle 

Teljes árú jegy szeptember 12-től: 24 900 ft + áfa / fő

Csoportos jegy 3 főtől: 19 900 ft + áfa / fő

Időpont: 2017. október 11.

Helyszín: Premier Kultcafé (1085 Budapest, Üllői út 2-4.)

Kapcsolat: Szebek Rita, E szebek.rita@pphmedia.hu, T 1 430 4568

 

A programváltozás jogát fenntartjuk.
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. 
Az étel és ital közvetített szolgáltatás.
A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek.

Közösségi terepszemle 

Teljes árú jegy szeptember 12-től: 24 900 ft + áfa / fő

Csoportos jegy 3 főtől: 19 900 ft + áfa / fő

Időpont: 2017 október 11.
Helyszín: 
Premier Kultcafé (1085 Budapest, Üllői út 2-4.)

Kapcsolat: Szebek Rita, E szebek.rita@pphmedia.hu, T 1 430 4568


A programváltozás jogát fenntartjuk.
A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után.
A részvételi díjról számlát postázunk ki a megadott címre, 8 napos fizetési határidővel. 
Az étel és ital közvetített szolgáltatás.
A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülnek. 

hirdetés
hirdetés