hirdetés
2018. december. 12., szerda - Gabriella.
hirdetés

FMCG Trafik Workshop

Avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban?
Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára.

Időpont:
2018. augusztus. 29. 09:00
Helyszín:
Extra Budapest (1072 Budapest, Klauzál u. 15.)

FMCG Trafik Workshop

Program

9.30 - 10.00 Regisztráció és kávézás

 10.00 Köszöntő
Gyarmati Petra, Tobacco Magazin, főszerkesztő

 10.05 - 10.30
Mit érdemes tudni a Nemzeti Dohányboltokról?

dr. Fekete István, ND Nonprofit Zrt., Jogi és Ellenőrzési igazgató
Ismerd meg a szektor elmúlt öt évét. Hogyan változott ebben az időszakban a Nemzeti Dohányboltok száma, a területi lefedettség, a tartható termékek köre, a jövedéki termékek forgalma?

 10.35 - 10.55
Mit keresnek és mit kapnak a trafikban vásárlók?

Hajdu Csongor, Nielsen, ügyfélkapcsolati vezető
Kis üzletek a teljes kiskereskedelem kontextusába helyezve: mit vesznek a fogyasztók a trafikokban? A csatorna egységeiben kapható FMCG kategóriák forgalma mögött kirajzolódó trendek segíthetnek a gyártóknak az esetleges szezonalitásban, fogyasztói preferenciákban jelentkező potenciál kiaknázásában.

 11.00 - 11.20
FMCG termékek trafikos szemmel

Soós Ádám, Nemzeti Dohánybolt, Budapest
Miben látja a fejlődés kulcsát egy trafikos? Hogyan látja a Nemzeti Dohányboltokban tartható egyéb termékkörök szerepét? Milyen irányú fejlesztések vezethetnek a trafik árbevételének növekedéséhez? Hogyan alakult a trafik üzleti stratégiája az induláshoz képest, hogyan változott az FMCG portfólió az üzletben?

 11.25 - 11.45
Eladáshelyi marketing

Tatlin, HPS Group, Senior Art Director
Marketingkommunikációs megoldások a trafikokban az FMCG szektor számára. Mire érdemes figyelni a helyi eladásösztönzés, promóciók során?

 11.50 - 12.05
Hogyan érheted el a teljes univerzumot?

Molnár Péter, PPH Media, értékesítési és marketing vezető
Kommunikációs lehetőségek a BTL megoldásokon túl, amellyel meddőszórás nélkül az összes hazai Nemzeti Dohánybolt elérhető.

 12.10 - 12.30
Dohányboltokra hangolt stratégiák

Szabó Ádám, Ital Magyarország, marketing igazgató
Mi kell ahhoz, hogy egy FMCG márka sikeres legyen a Nemzeti Dohányboltokban? Hogyan látja a dohányboltokat egy olyan FMCG szereplő, amely különleges hangsúlyt fektetett arra, hogy elérhetővé tegye termékeit a kiskereskedelem e szegmensében. Milyen stratégiát érdemes követni? Milyen eredmények érhetők el?

 12.30 - tól Networking ebéd mellett

 13.00 Konferencia zárása

Részvételi díj: 4900 Ft+áfa/fő
A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre:

Letöltöm a jelentkezési lapot!

Időpont: 2018. augusztus 29. (9.30 - 13.00)
Helyszín: Extra Budapest (1072 Budapest, Klauzál u. 15.)
Kontakt: Matiszkó Kitti, matiszko.kitti@pphmedia.hu 06-1-430-4570

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozó adatkezelési tájékoztatóját megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles

A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

Kontakt:
Matiszkó Kitti
matiszko.kitti@pphmedia.hu
06-1-430-4570

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás