hirdetés
2017. november. 18., szombat - Jenő.
hirdetés

Romkocsmákban vadássza a munkaerőt a Dreher

A Dreher Sörgyáraknál még nem tapasztalható az a kiugró munkaerőhiány, amely számos más vállalkozást sújt, de látva a munkaerőpiaci trendet, fel kell készülni erre a lehetőségre is – vélekedik Kreiter Éva, a Dreher Sörgyárak HR igazgatója, aki a hosszú távú munkaerő-stratégiában, ugyanakkor a megkülönböztető, interaktív és élményalapú toborzásban látja a megoldást. A cég rendhagyó állásbörzéje hatalmas érdeklődés mellett, teltházzal zajlott le.

Ismerjük meg egymást egy sör mellett – ezzel a mottóval tartott rendhagyó állásbörzét a Dreher Sörgyárak, és valóban: az esti eseményre beáramló több száz érdeklődő, elsősorban végzős egyetemista, pályakezdő fiatal, az egyik legnépszerűbb budapesti romkocsmában ismerkedhetett meg a vállalat munkatársaival, vezetőivel. Emellett számos előadás, illetve érdekes program várta őket, amelyek bepillantást nyújtottak a sörgyár mindennapjainak kulisszatitkaiba.

Kipróbálhatták például az íztesztelők munkáját és találkozhattak egyes márkák sörnagyköveteivel – ezek többek között olyan érdekes pozíciók a Dreher Sörgyáraknál, amelyek izgalmas perspektívát jelenthetnek sok munkakereső számára. A cégek egyre komolyabban veszik az employer brandinget, vagyis egyfajta jól megkülönböztethető munkáltatói márka kiépítését, amely elősegíti a sikeres munkaerő toborzást. A munkáltatói arculat építésére nem elég csak időszakosan, egy-egy esemény vagy kampány erejéig energiát és erőforrást fordítani. Lényeges, hogy az álláskeresőket rendszeresen érjék megbízható impulzusok a munkakeresés során az adott vállalat vonatkozásában.

„Nagyon fontosnak tartom, hogy az employer branding csak stratégiai szinten, hosszú távon tud megvalósulni és ugyanolyan hangsúlyt kíván meg a belső munkavállalók elkötelezése, mint a potenciális munkavállalók megnyerése. Emellett azonban elengedhetetlen, hogy az új generáció, a pályakezdők, a pár éve dolgozók felé irányuló kommunikációban egészen új, kreatív, a hagyományostól eltérő megoldásokban gondolkozzunk” – tette hozzá a szakember.

Kreiter Éva
Kreiter Éva

A Dreher Sörgyárak különleges állásbörzéje is a fentiek fényében épült fel, ami nemcsak az egyedi helyszínben, időpontban és eseménykoncepcióban nyilvánult meg, hanem abban is, hogy a különleges szakmai tartalmat a vállalat különböző részlegeinek munkatársai csapatokban dolgozták ki. Céljuk volt, hogy személyes hangvételben mutassák meg az érdekességeket és a kihívásokat, amelyekkel a mindennapjaik során találkoznak, így valóban hitelesen képviselve a munkáltatói márkát.

(forrás: Vendég & Hotel)
hirdetés
hirdetés