hirdetés
2020. április. 01., szerda - Hugó.
hirdetés

Otthon forgatott tévészpotban buzdít otthon maradásra a Borsodi

A Borsodis marketingcsapat és mitósok szerepelnek benne, hétfőtől már adják a tévék.

Két nap alatt, home office-ban készítette el a koronavírus-korlátozásokra reagáló új tévéreklámját a Borsodi és ügynöksége, a Mito. A szpotban Borsodi- és Mito-csapattagok szerepelnek, és "azt mutatjuk meg benne, hogy a helyzethez alkalmazkodva is meg tudjuk élni és osztani egymással ezeket a mindennapi örömöket, tudunk mesélni és sörözni mobilon keresztül is, és hogy az otthon maradás nem kell, hogy bezártságot is jelentsen. És természetesen azt az üzenetet is próbáljuk erősíteni, hogy aki teheti, az maradjon otthon" - írják a készítők. A mobilokkal felvett szpotot nem csak felvették mobilokkal és megvágták, de 48 óra alatt a magyar Borsodi csúcsa mellett a globális központ jóváhagyását is beszerezték rá.

 

"Összevághattunk volna stockokat, de így éreztük valódinak és őszintének. Mindenki mindent beleadott, hogy ez az üzenet létrejöjjön, és hogy a jövő héten már a tévécsatornákon juthasson el milliókhoz. Maradjatok otthon, vigyázzatok magatokra, és lássátok meg a mindennapi örömöket, mert most még fontosabb észrevenni őket, mint valaha!" - tették hozzá.

 

A készítők

Megbízói oldal

Megbízó: Borsodi Sörgyár Kft.

Marketing igazgató: Spiegel György

Senior Brand & Portfolio Manager: Hanol Ádám

Senior Brand & Portfolio Manager: Erdélyi Timea


Ügynökségek

Reklámügynökség: Mito

Stratégia: Ocskay Lilla

Kreatív: Marosi Gergely, Ördög-Kovács Dániel

Art: Csík Hargi, Radnics Annamária

Produkció: Vass Dávid, Soós Enikő

Ügyfélkapcsolat: Miklós Zsófi, Hir Ágnes

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés