hirdetés
2017. június. 25., vasárnap - Vilmos.
hirdetés

Merjünk kilógni a sorból – Indul a Kalinka és a squ.Ad közös kampánya

A kora tavaszi partiszezont készül bearanyozni a Zwack Unicum Nyrt. és Magyarország legfiatalabb kreatív ügynöksége, a squ.Ad.

Az „Én vagyok én – ez pedig a vodkám” kampány büszkén ünnepli az individualizmust, azaz mindenkit, aki igenis mer kilógni a sorból, mint az új prémium Kalinka Gold vodka, amit igazi bulibáróknak céloz a Zwack.
A Zwack Unicum Nyrt. piacra dobta a Kalinka Goldot, ami aranygyökér kivonatával, nagy tisztaságú alapanyagaival és pikáns jellegével olyan italkülönlegesség, ami tűzbe hozza az éjszakát. A nagy múltú vállalat az új márka prémium színvonalával, letisztultságával, ám újító attitűdjével harmonizáló kampányt szeretett volna, amelynek elsődleges célcsoportja az Y generáció. Emiatt kezdett közös munkába a squ.Ad kreatív ügynökséggel.
Az elképesztően zord, fagyos, szibériai teleiről hírhedt Oroszországra jellemző egyfajta vagány felvágás, és igen, a Kalinka is úgy gondolja, hogy az éjszaka császárai megengedhetik maguknak, hogy megmártózzanak a jóban, és bizony a éjszakában is ott vannak az igazi cárok és cárnők, akik nem félnek átvenni a kezdeményezést és felugrani a színpadra táncolni. Ők azok, akik büszkén vállalják önmagukat, és minden partifotón kitűnnek.


Az outdoor printsorozatot Krasznai Zoltán fotózta, aki az orosz nagyzoló stílusnak modern, európai fényt kölcsönzött. Ez a hangulat él tovább a többi kampányeszközben is, különböző outdoor (billboard, city light plakát, DLP, építési háló) felületeken.
„Úgy gondoltuk, akkor lehet valóban sikeres a kampány, ha bevonjuk azokat, akik maguk is aktívan érzik és átélik azt az életet, amelyet a Kalinka Golddal közvetíteni szeretnénk. Rengeteg ötlettel érkeztek a SquAd-os srácok, ők is csak elénk álltak, kivetítették az asztalra, hogy - “tessék, ezek vagyunk mi”. És igen, ez a korosztály ilyen: cool, nem kertel, megmondja, amit akar. Mi pedig ugyanezt a kimondottan mai, egyszerű üzenetet szeretnénk képviselni a termékünkkel, és átadni a fiatalabb vásárlóinknak.” – mesél a koncepcióról Kérdő Krisztina a Zwack senior brand managere.


Breuer Péter (20), a squ.Ad CEO-ja hasonlóan nyilatkozik a kampányról: „Nagyon megtetszett az a hozzáállás, amellyel a Zwack szeretné megszólítani a fiatal felnőtteket. Hatalmas lendülettel láttunk neki az ötletelésnek, a munkának. Ügynökségünk tagjai mind külön karakterek, mindenki hozzájárult valami egyedivel a projekthez, ezért biztos vagyok benne, hogy a Kalinka Gold új reklámjai elérik céljukat.”

hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás