hirdetés
2020. május. 29., péntek - Magdolna.
hirdetés

COVID-19: Így változik a fogyasztói magatartás

2020 áprilisától, azaz a kijárási korlátozás első napjaitól kezdődően heti rendszerességgel méri az Ipsos a koronavírus fogyasztói magatartásra gyakorolt hatásait. A tracking jellegű kutatás szektorspecifikusan vizsgálja a magyar fogyasztók elégedettségét, a jövőbeni vásárlási hajlandóságot, valamint az egyes piaci szereplők, márkák teljesítményét a válság időszakában.

Egyes tartalmaink kizárólag dohánytermék forgalmazók számára olvashatók teljes terjedelemben. Amennyiben Ön dohánytermék kiskereskedő a teljes cikk olvasásához kérjük, lépjen be vagy regisztráljon!

E-mail cím:
Jelszó:
(forrás: Tobacco)
hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás