hirdetés
2020. május. 29., péntek - Magdolna.
hirdetés

Bruce Willist a Despacitoból ismert modell itatja kávéval a Hell új reklámjában

„Now, this I like” – foglalja össze a véleményét a színész az új termékről.

Új reklámszpottal folytatódik a Hell és Bruce Willis együttműködése. A friss kampány a cég új termékét, a Hell Energy Coffe-t népszerűsíti, ehhez pedig a Die Hard filmek színésze mellé Zuleyka Riverát is leszerződtették, aki a Despacito klipjében szerepléssel vált világszerte ismertté.

A kisfilmben Willis a márka energiaitala mellett az új termékkel is megismerkedik, amivel a modell kínálja meg. A reklámot két helyszínen, New York utcáin és egy 52. emeleti luxusapartmanban forgatták. „A munka ezúttal is egy amerikai produkciós cég bevonásával zajlott, így Bruce Willis már ismerős arcokkal találkozott mind a Hell Energy részéről, mind a stáb csapatában.  Az amerikai sztár – a korábbi forgatáshoz hasonlóan – vérbeli profiként viselkedett, ugyanakkor most is megmutatta a humoros oldalát, hiszen több alkalommal megnevettette a stábot” – olvasható a kampánybejelentőben, amiben arra is kitérnek, hogy mint két évvel ezelőtt, az új szpotot is az amerikai Sinema Films készítette, Kegye Barnabás kreatívigazgató közreműködésével. Mint írják, az új kampány kreatív ötlete házon belül született, a Hell Energy kommunikációs és marketing csapata dolgozta ki a storyline-t is, és már csak a megvalósításhoz fordultak külső szakemberekhez.

„Csodálatos helyszínen, kiváló hangulatban és gördülékenyen zajlott az idei forgatás. Bár Bruce cinkos mosolyával az első film zárójelenébe is belecsempésztünk egy kis gag-et, az új filmet teljesen más hangulat jellemzi, mint a korábbit. Bruce lezser és lehengerlő természete tökéletesen passzolt a koncepciónkhoz, amelyhez Zuleyka személyében tökéletes partnert találtunk – mondta a forgatásról Pantl Péter a Hell Energy nemzetközi kommunikációs- és marketingigazgatója.

A Bruce Willis nevével fémjelzett kampány május közepétől indul világszerte, a nemzetközi kampány ötven országban fut. A kisfilm tévében és a közösségi médiában május 15-től látható, a kampányt pedig a későbbiekben óriásplakátok, citylightok, járműreklámok és a termékeket árusító hiper- és szupermarket megjelenések, influencer- és PR aktivitások egészítik majd ki.

Néhány fotó a forgatásról (katt az első képre a többiért!):

A stáb
  • rendező: Jeremy Charbit
  • operatőr: Magdalena Gorka
  • smink: Aina Lee
  • fotó: Chris Knight
  • stand-in: Eric Buarque
  • stylist: Lori Stilson, Bruce Willis személyi stylist-ja
  • executive producer: Noel Maimu
  • creative director: Kegye Barnabás

 

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
hirdetés
Legolvasottabb
Legtöbb hozzászólás